Göteborg

I fredags på jobbet kom en liten tjej fram till mig och frågade varför jag var så himla glad just idag. Det var ju inte så konstigt att jag gick runt med ett leende på läpparna hela dagen eftersom jag skulle få åka hem!! =)

Jag flög till Göteborg och blev hämtad av finaste Terre som tog mig raka vägen hem till Lisa och Magnus i Sävedalen där det bjöds på den mest fantastiska tapasmiddagen jag varit med om på länge! Sangrian flödade och efteråt blev det tårta. Sen satt vi halva natten och spelade sällskapspel. Underbara vänner! Ni betyder så mycket för mig!






Lördag spenderades med min älskade mamma. Det var så härligt att bara vara hemma hos henne och ta det lugnt och prata om det mesta. Min fina mamma i Norge.


Sen kom söndagen och jag träffade upp Sofia och Rebecka för en brunch på Incontro som inte var fy skam kan jag säga! Kul att få träffa tjejerna igen och prata ikapp om allt som har hänt. Jag glömde självklart kameran men här kommer en bild på mina härliga vänner och mig på den tiden då vi fick ses varje dag. Två av de bästa åren i mitt liv!

 

Min helg var perfekt för att alla ni finns! Tack!




Kommentarer
Sofia säger:

Ha ha underbar bild, den måste jag låna!!!! Pusssss

2010-09-14 | 16:59:49
Lisa säger:

Oj vilka fina ord! Supermysig kvälll, får vi göra om snart! Då får din andra stockholmskväll inte överge oss =)

2010-09-19 | 12:56:22
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback