Friskis & Svettis

Idag körde jag mitt första pass på Friskis och Svettis och jag trodde nästan att någon hade anmält mig till dolda kameran (varför händer detta alltid mig...?) Som instruktör kommer det en rysk kille i 40 års åldern med de tajtaste byxorna jag någonsin sett på en man (röda dessutom). Han visade stolt upp hela det instoppade paketet och började passet med att sätta på sig sina oranga solglasögon och körde sedan en hel rad discomoves till de 5 senaste shlagerfestivlasbidragen från Baltikum. Jag kunde inte hålla mig för skratt men blev förvånad av att ingen annan i salen rörde en min. Hela situationen var ju helt bisarr. Tantgympa/baltisk disco på Friskis & Svettis. Allt jag kunde tänka på var:             




Det bästa var när han gav instruktioner...
-Babuda be baga bedag tell hager (...till höger)
Sen började han svettas så det skvätte och körde så hårt så han dreglade, visste knappt var jag skulle ta vägen.

Vilken persolighet, tack Max, du gjorde min dag!



Kommentarer
Linda säger:

Hahha allt händer inte dig skulle vilja säga att allt händer i STHLM menar har aldrig hört talas om något sånt här i GBG.. Hahahah jag hade dött=)

Kram på dig vännen*

2010-09-21 | 07:03:15
Rebecka säger:

Ha ha Cicci, du är så rolig! Tänk vad kul det kan vara att träna :-)

2010-09-22 | 19:38:29
Cicci säger:

Stockholm eller mig, vet inte vad/vem som kan vara orsaken... Men tokiga saker händer! =)

2010-09-22 | 21:07:36
Bloggadress: http://cicciochstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback