Lördag i ensamhet

Igår var det lördag och Mikael skulle ut med grabbarna. Jag funderade på att dra igång någonting men till sist blev det bara jag och min lördag och jag tror det behövdes! Först tog jag en promenad ut på Djurgården och Rosendalsträdgårdarna som är en liten undangömd oas, helt underbart fint ställe! I lurarna hade jag historien om Nelson Mandela (SR appen men dokumentärer är min nya favorit) och jag njöt av min egna tid. Sen åkte jag hem och lagade tre rätters till mig själv (förrätten bestod av potatisskruvar och efterrätten av Ben & Jerry) och laddade ner några gamla filmer. Tankarna om "va fan gör jag här så långt hemifrån" kom smygandes men passerade ganska snart. Jag somnade gott efter allt och har nu klarat mig igenom min första lördag hemma i Stockholm helt själv =)

 

 

 

Rosendals trädgårdar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback