10 sanningar

En utmaning från Cilla http://cillasaxplock.blogspot.com Här kommer 10 sanningar om mig...

1, Har nyss upptäckt att jag har lika bra koordination som en full elefant. Det ska ju inte vara så svårt för en fulltnormalbegåvad vuxen människa att ta ett steg till höger och två till vänster men det kan inte jag.

2, Jag är otoligt beroende av mat och sömn, skulle önska att hela befolkningen gick och la sig kl 21.00 för då är jag trött. Och får jag inte mat blir jag odräglig.

3, Jag gick media på gymnasiet och var efter en film med Julia Roberts fast besluten att jag skulle bli fotograf. Den fasen växte jag ur...

4, Jag gråter väldigt lätt. Om jag ser andra människor gråta så gråter jag. Skrattar jag för mycket så gråter jag. Värst är det när jag börjar gråta av skratt när jag ska berätta ett skämt och inte kan komma till poängen.

5, Jag är omänskligt kittlig. Ibland räcker det att Mikael tittar på mig så vrider jag mig av skratt.

6, Jag spenderar överdrivet mycket tid till att dagdrömma om att jag ska vinna på triss. Brukar sitta på bussen och räkna ut på mobilen om hur många månader av min vinst det skulle behövas för att betala av mina lån och hur mycket fickpengar jag behöver för min jorden runt resa.

7, Jag är verkligen mina föräldrars dotter. Både till utseende och till sätt har jag ärvt både det ena och det andra. För varje dag som går upptäcker jag bara mer och mer.

8, Innan jag flyttade hade jag planer på att öppna ett bäbis-konto ifall jag skulle vilja skaffa barn under tiden Mikael får CSN. Efter flytten använder jag pengarna till konstiga kurser och shopping. Vad hände? Stockholm hände...

9, Jag är väldigt rädd för ormar (som jag även det ärvt av min mamma). Om det är daggmaskar på gångbanan när det har regnat ute så drömmer jag mardrömmar om ormar på natten. Slår aldrig fel.

10, Jag har dålig musiksmak (har jag hört) =)



Kommentarer
s säger:

Jag skratt-gråter och gråt-skrattar oxå i tid och otid, äcklas av daggmaskar men tycker inte att du har kass musiksmak... du har helt enkelt ingen smak ;)Kramis

2010-10-13 | 22:12:45
Bloggadress: http://dii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback