London!

 

Wiii! den 2 mars nästa år åker jag och mina fina flickor (minus gravida Lisa) till London för att se på Robyn!! Ska bli så kul att få åka iväg och fast jag inte lyssnar på Robyn så spelar det ingen roll! Ser minst lika mycket fram emot våran långweekend med Big Ben. Det var lite strul att få till det då jag åker från Stockholm och de andra från Göteborg men till sist efter många timmar inne på alla flygbolag i världen så har jag äntligen bokat mina biljetter. Jag åker på onsdagen och kommer fram sent på kvällen där jag tillbringar första natten själv på ett Hostel innan de andra landar tidigt dagen efter och vår Londontrip kan börja. Måste säga att jag blev lite förvånad över hur många av mina vänner som inte alls tyckte det där med den ensamma natten var en bra idé då jag kunde tappa bort mig själv i stora staden. Men jag tycker det ska bli riktigt kul med ett litet äventyr och jag kan faktiskt ta hand om mig själv! =)

 

 

Om ni undrar varför jag sitter och bloggar mitt på ljusa dan så är det för att jag är hemma idag också. Är fortfarande väldigt förkyld och sist jag kände mig såhär och struntade i det så resulterade det i lunginflammation förra året. Snön faller utanför och det är faktiskt riktigt mysigt att sitta här och titta ut med en kopp thé. Har dessutom precis kollat på en av mina favoriter från Disney, Spirit Of The Cimarron (älskar barnfilmer!)

 

 

Nej, nu ska jag nog ta och sticka mig en halsduk. Det ser ut som det behövs när man går ut...

 

 


Kommentarer
Cilla säger:

Åhhh, vi funderar också på att åka dit i mars!

2010-11-22 | 23:15:34
Bloggadress: http://cillasaxplock.blogspot.com
Marie säger:

Inte det att vi inte litar på dig gumman. Men gillar inte att du ska sova bland massa människor jag inte vet vilka det är =) Men sov på dina saker så ingen kan ta dem bara.

Skall be vår pilot flyga så fort han bara kan så vi kommer så tidigt som möjligt.

Nu skall vi bara hitta bra boende me =)

Längtar massor.

2010-11-23 | 12:09:56
Bloggadress: http://momarorie.blogg.se/
lisa säger:

Ni kommer få så galet kul! Kommer va megaavis på er här hemma

2010-11-23 | 20:03:20
Bloggadress: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback