Värmland

Dagarna i Värmland har spenderats med att äta, äta igen, pulkarace, fika, shopping i Karlstad och fika igen. Tror Säffle är de fikasugnas mecka. Mikaels mamma är dessutom en fena på att baka så det är en fröjd att sätta sig vid kaffebordet. I julklapp fick alla barnen Rangfeldt varsin burk med familjens mest älskade kaka som är en liten halvmåne med glasyr och strössel. Ändå är det ett evigt bråk om dessa kakor och om vem som ska få den sista på fatet. Idag brände vi nog ändå bort några av dessa kakkalorier då vi åkte ut till Höglundabacken och hade pulkarace, jag vann överlägset de gånger Mikael inte envisades med att åka omkull mig. Därefter tog vi bilen till Karlstad och orkade igenom några timmar i mellandagsrean. Hittade några fynd så är riktigt nöjd. I morgon beger vi oss ner till Göteborg igen för då ska det umgås! Längtar tills jag träffar alla mina vänner som jag saknat sååå...

Kram på er!

 


Kommentarer
Elle säger:

Ooh, man tackar för tipset. Undrar om det där gäller katthår också, jag själv fäller inte speciellt mycket :)

Har du ingen header på bloggen eller är det bara jag som inte kan se den?

2010-12-28 | 00:08:26
Bloggadress: http://ellec.blogg.se/
Tess säger:

Tack för idag! <3

2010-12-28 | 01:10:38
Bloggadress: http://lillarange.blogg.se/
Mikael säger:

Sjukt kul dag var det! =)

2010-12-28 | 20:11:59
Elle säger:

Hmm, det där var skumt. Nu hade du länkat till en annan blogg som inte verkade så uppdaterad =)

Jaja, tack igen för tipset. Gott Nytt år på dej!!

2010-12-28 | 20:45:47
Bloggadress: http://ellec.blogg.se/
Elle säger:

Hmm, det där var skumt. Nu hade du länkat till en annan blogg som inte verkade så uppdaterad =)

Jaja, tack igen i alla fall å Gott Nytt år på dej!!

2010-12-28 | 21:06:31
Bloggadress: http://ellec.blogg.se/
fia säger:

var du i Karlstad utan att höra av dig?? Tur för dig att jag befann mig i Göteborg haha

2011-01-06 | 00:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback