Måndag igen...

Så var det måndag igen och känslan av att helgens dagar går så mycket fortare är vardagarna är påtaglig som vanligt. Helgen med Rebecka var supermysig då vi bara hängde och hade det allmänt trevligt. Härligt för Mikael att få träffa någon som han kan skratta åt alla Youtube klipp också som jag aldrig sett. Det har varit en hel det citat från program som både Mikael och Rebecka tycker är fy skam att jag missat (läs ej är road av...) =) När Rebecka sen åkte hem så kände jag att hela min kropp och själ gick in i ett vänteläge på att jag själv ska få lov att sätta mig på tåget till Göteborg och pappa. Så nu känns det faktiskt lite som att ingenting spelar så stor roll fram till jul för snart, snart ska jag få åka hem...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback