Ligger kvar i sängen extra länge idag och ...

img_0700 (MMS)

Ligger kvar i sängen extra länge idag och bara njuter. Har en hel del som ska fixas innan det nya året ropas in men vet att det inte kommer bli mycket sömn de kommande dagarna. Är ju fest med tjejerna i kväll men tidigt i morgon måste vi packa alla våra saker och åka till Vänersborg på bröllop. Fråga mig inte varför de ha lagt det på nyårsdagen för jag klurar fortfarande på den. Känner mig barnsligt negativ just nu men när vi väl kommer dit i morgon kommer det säkert vara jättefint. Sen väntar en 7,5 h lång resa hem till Stockholm på söndag med start kl 9.00, fan hur kunde det bli såhär..? Men nu ska jag förbereda allt så att jag inte behöver tänka ett skit på varken bröllop eller bussresa ikväll. Gott nytt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback