Göteborg

Först fick jag vänta en mindre evighet (50min) på T-centralen innan mitt tåg gick

På lördagen mötte jag upp Kina för det här. Märkt för livet =)

Sen var jag tvungen att stilla mina nerver med vin och indisk mat innan vi drog vidare...

...till Liseberg och jul! Mysfaktorna var på topp!

Och Marie vad där! =)

Jag vann är massa chocklad!

El Corazon med Marie, Sofie, Kina och Terre. Underbar mat, underbara tjejer!

På söndag var det julafton med mamma!

Tack fina mamma för allt!

På väg hem fastnade vi i Herrljunga men det vet ni ju redan om. Hemma strax efter 02.00. Heja SJ!

(ber om ursäkt för de kassa bilderna, måste sluta fota med mobilen...)

 

Helgen var supertrevlig som alltid när jag åker hem. Nästa gång det blir Göteborg så ska jag få åka hem till pappa och fira jul igen! Ska dessutom vara långledig och få tid att bara hänga med folk. Härligt! Längtar, längtar, längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback