Stockholm here I come...

Idag är en bätter dag! =) Men, vad jag håller på med den här bloggen. Det är ju toksvårt att ändra saker så jag har kämpat på hela dagen. Har även fått bekräftelse på att min salsakurs är bokad från och med nästa torsdag och 7 veckor framöver. Har velat börja i all evighet men har bara skjutit det framför mig. Men nu har jag ju all fritid i världen så alla mina "det vill jag prova" saker ska jag ta tag i!

Jag har några personer i min omgivning som är mina stora idoler. En av dem är min kära vän Terre. Den tjejen har alltid fullt upp, är det inte kaninfest med jobbet så är det salsakurs eller en söndagsritt med sina nordsvenskar. Hon är en sprudlande enegrikälla med tusen bollar i luften och jag tänkte att jag skulle bli lite mer som henne nu. Om jag hittar något jag vill göra så ska jag bara göra det. Stockholm är stort och fullt med möjligheter och det är nog dags för mig att ta för mig lite =)


Jag är så glad att du är mig vän!

Trevlig fredag gott folk...


Kommentarer
Terre säger:

naaaaw min sötnosa!!! Jag är jättejätteglad att du är min vän oxå... och tänk vad vi ska salsa loss framöver, ser fram emot det massor!!! stor puss å kram!!

2010-08-29 | 23:43:49
Bloggadress: http://sessantessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback