Garnverket



Har hittat världens mysigaste lilla stickaffär, GARNVERKET. Dit kan man komma och sticka lite med folk eller bara hänga med andra konstiga människor. Detta passar ju mig som handen i hansken! Men jag vet inte om jag vågar, tänk om det bara är massa gamla tanter som sitter där och har kafferep. Fast jag vet ju att stickning är på modet nu för tiden och de som har affären verkar inte vara lastgamla...

Synd att det krockar med min salsa, men kanske senare i höst...

Detta ska bli mitt nästa projekt...


http://www.garnverket.se/

Kommentarer
maria säger:

åh, saknar våra "stickjunta"-träffar!

2010-08-31 | 22:33:38
Cicci säger:

Jag också! Vi kanske borde träffas över Skype och sticka du, jag och Sandra =)

2010-09-01 | 11:48:33
Linda säger:

Åh passar verkligen dig ett kul sätt att träffa nya vänner...Vet var jag skall beställa mina härliga stickade koftor till vintern*

Kram

2010-09-01 | 19:12:17
s säger:

det är alltså hundar jag ska parkera :)

2010-09-02 | 20:00:52
Bloggadress: http://dii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback